My Chatbox

Thursday 19 February 2009

hmmm...esok pa nak aku buat yer

ok....aku bukak post ni dengan ucapan Assalamualaikum wbt..kepada semua kawan2, pelawat ker....sape2 aar yang datang blog ni....

esok 20 februari 09 bersamaan 24 Safar 1430H hari jumaat, adalah hari yang gembira buatku..sebab hari tu aku akan menjalankan amanahku sebagai setiausaha persatuan tuuuut....tau..tau jelah di sekolahku...

yangku buat pada hari esok adalah
>>ambik kunci bilik seminar;
>>bawak fail persatuan;
>>ambik kedatangan ahli-ahli persatuan;
>>dan keje2 yang aku kene buat dalam perjumpaan persatuan tu

aku berasa gembira sebab aku & kawan aku yg memegang jawatan pengerusi dan ajk persatuan dapat berkerja bersama-sama antara satu sama yang lain

keje2 lain ygku buat slain atas ialah ambik tinner kat satu pakcik kat sekolah tu tuk papan putih di kelasku,

slps tu aku kene ambik kedatangan member2 kelas aku,

dan lain-lain lah keje aku nak buat esok...........

itu sahaja aku nak cakapkan........

assalamualaikum

0 comment(s):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016