My Chatbox

Saturday 21 February 2009

cerita tentang aktiviti perjumpaan ke-3 science n mathematics society '09

ok....aku bukak kata aku nie dengan ucpan assalamualaikum kepada kawan2 aku, guests dan sape2 aar yg masuk blog ni....

hari ni, aku nak cerita skite psl aktiviti persatuan sains & matematik pada 20 februari '09 = 24 safar 1430H = Jumaat....

sebelum hari tu,aku dah rancang nak buat ape esok?..pada awal pagi tu,lepas jer letak beg ke kelas,aku ambik fail persatuan dan keluar dari kelas tu..kenapa??sebab aku ada keje nak buat tim tu....tau tak ape aku buat??aku nak jumpa guru penasihat sebab nak meminta sesuatu drpdnya supaya aktiviti persatuan tu berjalan dengan lancar....maaflah sbb saat-saat akhir baru nak selesai kerje ni....spatutnya keje tu da selesai hari sebelum tu....bukan saya yang rancang aktiviti tu...aktiviti yang dirancang itu tak tetap sangat....masa akan datang aku akan rancang aktiviti awal

ok...kita sambung...lepas tu....aku pergi ke bilik dimana bilik tu boleh dimuatkan utk ahli-ahli persatuan....nak bukak lcd projektor lagi, buka laptop lg....pe2 lah....beberape minit kemudian....pengerusi, naib pengerusi,ajk dengan ahli-ahli datang ke bilik tu....

selepas itu, pengerusi aku berucap di depan apa yang kita buat dalam perjumpaan kali ini?aktiviti dalam perjumpaan kali ini ialah menonoton video tentang perang dunia pertama(tak silap aku la sbb aku tengok kotak cd tu sekejap je)....

apabila aktiviti tu sedang dijalankan...aku nak ambik kedatangan ahli-ahli persatuan tu....sambil menonton video perang dunia tu....

beberapa minit sebelum jam 9 pagi....kira-kira 10 minit....video yang dimainkan tu diberhentikan....sebab tak cukup masa....kan?....video perang dunia tu rasa-rasanya panjang masa yang nak dimainkan....

ok..sambung balik....sebelum perjumpaan ditamatkan....pengerusi beritahu kepada naib pengerusi,ajk,setiausaha tuk bincang apa aktiviti yang nak buat pada perjumpaan akan datang?....naib pegerusi cadangkan bawa buku kerja matematik pada perjumpaan akan datang....eh biar betul??utk ape nak selesaikan penyelesaian matematik ke??....betul ke nak buat cam tu??kataku yang keluar dari mulutku...aku pulak cadangkan nak buat pertandingan sudoku....
sporting jg yer.....ok xpe............haah kpd member2 aku kat sini tu, klau korg kata ape2yg lain ari yang lain kat aku bila jer baca perkataan atas....xpe....mnta maaf banyak-banyak yer para memberku......da...da..da la...aku teruskan

lepas jer perbincangan tu, maka tamatlah perjumpaan itu....ok itu cerita aku....tentang aktiviti perjumpaan kali ke-3 persatuan sains & matematik....memang seronok dapat buat kerje....hehehe

Story by;
Secretary Science and Mathematics Society 2009,





ada komen??bagi jer lah....hehehe Assalamualaikum............

1 comment(s):

Afiq Fahmi said...

amacam post ni,ok?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016