My Chatbox

Thursday 7 August 2008

...lawatan lagi...bagusnye....






aslmkm,,,,pos strsnye adalah crite tentang lawatan ke Pameran Reka Cipta,Innovasi, Penyelidikan 2008 dan ke Taman Botani,Putrajaya...lawatan tu dsertai oleh member2ajk Sci&maths, pemenang2 reka cipta time bulan Sci&Maths...dan d awasi oleh guru2....lawatan tu pd 31 Julai 2008 hr Khamis.pd pukul 10.30pg-4ptg .....saya berasa untung kerana saya d lantik ajk aktiviti persatuan...pd perjumpaan persatuan 2....









ha...ni saya ceritakan tentang lwtn kami..Lawatan 1 adalah ke UPM iaitu Pameran Reka Cipta, Innovasi,Penyelidikan 2008...sana kami dpt tau reka cipta dr innovasi pelajar upm







lawatan 2 tentang pemenang reka cipta,penyelidikn oleh pelajar upm ..klau tak silap saya la...









Lawatan Kedua yg tdk d rancang awal adalah ke Taman Botani d Putrajaya.d sana trdapat jenis pokok yg trdapat di dunia....sana kami tau koleksi pokok Asia Pasifik,koleksi afrika dan lain2 lagi ...kat sana smbil melihat dan mengenali pokok2...saya dan kawan2 posing brgmbr....






Tapi sblm pegi lawatan Taman Botani ,,Kami ke restoran utk makan tnghari.dan kami ke Masjid Putrajaya.utk bersolat...ha ini saya nak critekn saya masuk sana...fis time... ke sana ..cantiknye masjid......Dah kami solat..kami bertolak ke Taman Botani ....

Slps mlawat Taman Botani...lebih kurang pukul 3.30ptg...kami pun bertolak ke sekolah.....dah je sampai kat sekolah...ahhh ...penatnye....Itulah cerite/pngalaman saya ke lawatan ke 2 tmpt 2...ha..i2lah sblm nie saya pergi ke lwtn ke MARDI...skrg ni ade 2 tmpt yg dah pergi itulah ...shj....assalamualaikum


saya minta maaf kerana catatan ni sparuh jalan saya skrg malas nak edit/tmbh catatan ni...klau catatan saya ade tatabahasa yg kurang mmuaskan sori...ya...saya ni pandai sangat bm....pmr pun dpt B...ok lah tu ...ini sahaja catatn saya yg ringkas nie








0 comment(s):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016