My Chatbox

Sunday 10 August 2008

...imbas kembali kenangan slps pmr....

asslmkm....wahai shbtku2 catatan kali ini saya akan menulis tentang tajuk d atas...Catatan nie khususnya untuk kwn2 rapat yg berada dsana iaitu d smkai.....cattanan nie tujuannye utk imbas kmbali kenangan slps pmr d sana...saya buat nie buknnye nak umpat...bukan....saya mulakn cerite dr slps exam pmr.saya ceritekan secara ringkas...sbnarnya penat tulis berjela-jela...dalam bulan Ogos ni banyak yang nak ulis...kamu tengoklah di senarai Arkib Blog..banyaknye nak tulis dalam bulan ni semata-mata utk tatapan kamu semua.

Slps je exam geo....kawan2 saya brsuka ria..ade yg brlari sana sini...semua calon2 pmr keluar dr dewan....ade yg saya tengok ade yg bincang kertas examla...ape2lah...perasaan saya tim 2 lega sbb pmr dah habis..habis je semua keluar..petangtu ade perjumpaan ngan guru2 d sekolah 2.tujuan prjumpaan 2 utk bincangape fom 3 nak buat slps pmr...betul tak?

Slps tu fom 3 ade keje..kejenye ialah gotong royong, aktivitinye tanam pokok,susun buku,buang buku yg tak dgune lagi.ha..ape2lah...strsnye fom 3 ade aktiviti sukan.macam2 sukan yg main cthnya bola sepak, bola tampar,,ping pong, dan len2 lagi

pas2 ade lagi ade tayangan video.tayangan 2 tentang ape...tak ingat...strsnye ade hari kokurikulum..pada masa 2 macam2 ade ade yg jual makanan,explorace,prtandingan roket,dan macam2lagi...
Pd hari yg sama saya dan 2 org kawan saya ikut pertandingan roket...

pd waktu sama saya ikut explorace ngan kawan...tim main penatnye.....sana sini hey...penatnye... saya pun tak tau knape baru berlari sana sini dah penat..spatutnye taklah sangat...

Kemudian saya & fom3 lain ade jamuan form 3...ha dc2lah kenangan yg ku tak saya lupakan.spanjang jamuan 2 memang seronok tp ld akhir sedih pulak...Slps jamuan 2 semua fom3 perlu ambil no. utk cabutan brtuah.Ape yg saya dpt adalah cawan kecil...Saya tak berape gembira dpt benda 2...Ikut pndpt saya cawan kecil ssuai utk p'puan,wlaubmanapun terima kasih kpd yg memberinya..

ha itu sahaja yg saya dpt tuliskn dcni...saya minta maaf jika catatan ini ringkas,dan bahasa yg kuarng mmuaskn maklumlah bm saya pun bukan pandai sangat...pmr pun dpt B...saya trkejut kenape pmr dpt B...perkataan yg d tulis ringkas 2 saje2je utk jimat masa ....ha itu shj dr saya aslmkm.........

Catatan ini d s tambah pada 14 Ogos ,brsamaan 12 Syaaban 1429H,jam 1801..Klau nak cerite penuh atau mklmt lanjut bg la komen kat ruang komen....







Catatn nie d tulis oleh Scientistboy2363 pd 10 Ogos Jam 1710 lbh

1 comment(s):

Anonymous said...

ha...bagusnye catatan ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016