My Chatbox

Friday 17 April 2009

ahhhh tenang hati akue, terima kasih wahai sahabat setiaku....

assalamualaikum wbt kuucapkn....

--- ------------- ------------------ ------------------- ----------

PERINGATAN:
Pos ni tak sama sekali d'baca oleh kwn2 skolah akue yg d'sebut oleh kwn2 lain d skolah akue 'skema' dan bbrapa kwn yg tak disenangi oleh p'nulis blog ini.Harap sapa yg b'kenaan d'harap jangan baca pos ini kerana tidak d'senangi oleh p'nulis blog ini,Bukan utk b'niat tak baik kpd sesiapa, ini adalah dari luahan hati p'nulis blog ni.P'nulis blog ni ada perasaan jugak. Pos ini boleh d'baca oleh pelawat lain, sahabat biasa,kwn disenangi oleh p'nulis blog ini & sahabat setia p'nulis blog ini,


-------------------------------------------------------------------------------------------------


hari ni macam2 perkara aku fikirkan, itu ini itu ini....hye...macam2 ragam la....

ada satu perkara ni bila aku tau, aaahh ye emosi akue tergganggu....

& slps tu macam2 lah...

mula lah dr situ akuu mencari ketenangan dngn mengingati sahabat setiaku....lepas balik skolah, aku nak terus balik rumah....itu yg aku fikirkan sbgai cara utk menenangkan fikiran akue..

nasib aaar ada member yg setia ada dlm talian, tiba2 dia on9 nama nya Hijaya Cassopiea(bukan nama sebenar) aku knal la....ha disitu la aku nak teringin bertanya khabar dll....tp dia dah comunicate aku lak...tak pa lah..aku knal ..nasib baik...aku tnya macam mana member2 sana, & menceritakan masalah....

walau apa pun terima kasih sama2 ya....kerana sudi mengingati sahabat ini...aku anggap dia sbgai sahabat setia aku....

ahhh dah reda rasa tertekan aku.....:D

0 comment(s):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016