My Chatbox

Saturday 11 January 2014

SHARE: Kemusykilan Ninetology Pearl Mini



Bismillahirrahmaanirrahiim....

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera, pembaca blog sekalian =)

Hari ni sy nak kongsi dengan korang sekalian tentang soalan/kemusykilan yang saya tanya berkenaan masalah telefon pintar(smartphone) Ninetology Pearl Mini yg sy hadapi sejak 2 bulan lepas. Sampai sekarang belum selesai sepenuhnya walaupun commenters dah balas/reply,comment(mcm dlm 2 gambar screen shot di atas ni) sebab sy tengah survey application yg commenters tu recommend kat sy.

Utk pengetahuan korang, saya tujukan masalah ni dalam page group Facebook Ninetology User MALAYSIA. Kalau korang ada apa2 masalah,kemusykilan pasal smartphone Ninetology korang, ajukan kat page group tu..k =)

Sy sahaja share, maybe korang yg guna sama model macam saya ada hadapi masalah sama. Kalau korang ada other informations yang boleh tolong saya, boleh la komen kat bawah ni. Kalau nak tanya saya pasal telefon ni, saya bukanya pakar/expert selok belok pasal smartphone pun..hehehe :p :)

Okay, tu je..

Sekian, Assalamualaikum wbt =)

0 comment(s):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016