My Chatbox

Sunday 28 June 2009

Michael Jackson( Michaeel, nama islamnya) memeluk Islam....

Assalamualaikum wbt.. kuucapkan kpd semua....

hari ni, aku poskan sesuatu yg bg aku menarik,

Video2 ni memaparkan Michael Jackson atau nama Islamnya Michaeel masuk Islam pd 21hb Nov. 2008..tapi aku bukanya apelah, Jujurlah aku bukannya peminat setiannya, tapi akue mcm rasa.... ,rasa apa lah, susah nak buat ayat....maksudnya lebih kurang mcm ni, aku gembira trhadap beliau yg telah memeluk agama Islam thn lepas & hidup dalam Islam,. smlm berita yg menghangatkan ape yg akue baca dlm berita, beliau telah meninggal dunia satu / dua hr lepas atas sebab masalah jantung(dengar2, baca dlm berita). Semoga rohnya dicucuri rahmat, al-fathihah....



0 comment(s):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Malaysia Super League 2016